pátek 25. září 2015

Recenze °1 - Erilian- město čarodějů

Ahoj všichni!
Tak už máme za sebou skoro měsíc školy a co je ještě lepšího čeká nás prodloužený víkend, jelikož v podělí  je státní svátek-juhůů!:-D
  Každopádně venku se to už začíná rýsovat do krásného podzimu- v lesích samý kaštan, žalud nebo červenající se šípky a listy pomalu, ale jistě chytají barevné odstíny.
  Přišla jsem na to, že období podzimu vážně zbožňuji! Více chodím do lesa na dlouhé procházky, vracím se ke svému koníčku- koně a navíc nevím čím to je, ale v zimě mě chytá čtení knih což je zrovna plus kvůli povinné četbě:-D
  Nyní zpět k dnešnímu článku. Rozhodla jsem se zpracovat první článek na recenzi o knize. Než nastane mučení s knihami ze seznamu z povinné četby- mám svůj vlastní seznam knih, které bych chtěla stihnout přečíst:-)
  Hodně dlouhou dobu jsem se na tuhle knížku dívala jak v knihkupectvích tak i v knihovnách, ale nikdy jsem se neodhodlala si ji koupit, no a když jsem si ji už zapůjčila v knihovně nikdy jsem se k ní nedostala abych ji přečetla:-D
  Nedávno jsem šla do knihovny a tam mi znovu padla do oka a já neváhala si ji už asi po páté půjčit. A hádejte co? Za 3 dny jsem ji měla přečtenou.
  Kniha je neuvěřitelně chytlavá, krásně se čte. Děj je naprosto dokonalý.
  V knize jsou i chvíle napětí (což já osobně miluju).
  Kniha má krásné balení a velmi povedenou ilustraci. Hlavní hrdinka - Kiara- velice milá a sympatická dívka.
  Do hlavního mužského hrdiny jsem se naprosto zamilovala.
  Kniha sebou po celý příběh nese zápletku, která se na konci rozlouskne naprosto logickým způsobem. Četba oddychová.
  Počet stran zhruba 250.
  Hodnocení 8/10.
  Knihu rozhodně doporučuji, já se chystám na další dva díly:-))
 
Četl někdo Erilian?:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat