čtvrtek 10. září 2015

AGAIN

Zdravím.

 
Po dlouhém rozhodování jsem dospěla k názoru, že je na čase se zase vrátit k psaní blogu. Už mi to chybělo. Na blogspotu sice nejsem poprvé, ale i tak je to pro mě zvláštní pocit začínat úplně od začátku.
Ale kdo vlastně jsem?
  Jmenuji se Nikola a jsem studující studentka na střední průmyslové škole (chemie). Zajímám se o módu, kosmetiku a zdravý životní styl, který mimochodem vážně zbožňuju:-D. Miluju cestování (historii, památky vše okolo toho) a čtení,  velice ráda padám do světa fantazie- ať už v nudných hodinách a nebo jen tak doma.
  Jsem šílený shopaholic a od toho můžu říct, že šetření peněz mi moc nejde. Ráda se učím, poznávám nové věci a nové lidi. No a nesmím opomenout - miluji hudbu, tanec, malování a sport.
 Co se týče článků na mém blogu, tak jte si už jistě domysleli o čem blog bude:-) Já mu budu říkat blog 'všehochuť', protože tady najdete opravdu všechno.
  Doufám že se Vám moje články, vlastně moje celá tvorba na blogu bude líbit.
Já se loučím.

 





2 komentáře: