pondělí 14. září 2015

Back to school °1 - DIY SEŠITY

Zdravím.
Už je to pár dní, co škola začala, ale na zdobení sešitů není nikdy pozdě:-D navíc někteří z nás stále ještě sešity či učebnice dokupují a tak jsem se rozhodla Vám ukázat pár rad a typů- jak jsem si sešity vyzdobila já.
  Doufám že předám alespoň trošku inspirace.
  První čím bych začala je zmíňka o internetové stránce picmonkey.com se kterou jsem hodně letošní rok pracovala. Tvořím v ní i například záhlaví blogu etc. Jde o to, že si v ní můžete vytvořit jak koláže tak například i ten obal na sešit.
Stačí jen kliknout na 'desing' dát 'custom' a já nastavila rozměry 2000 x 2975 pixelů :-)
Poté vlevo kliknete na motýlka zvolíte your own a naházíte si tam Vaše libovolné obrázky jaké chcete- můžete přidat i text:-)
 (spousta parádních návodů na tento program je na yt, tak se rozhodně mrkněte:-) )



Další super zdobič sešitů je balící papír:-)
mě se zalíbil takový puntíčkový.


Tyto sešity nejsou nijak zdobené, ale vypadají parádně, v podstatě jsem na ně nalepila jen jmenovku a napsala název předmětu:-) sešity jsou z tesca.

Sešity podle mě jde i krásně vyzdobit barevnými nebo vzorovanými tvrdými papíry!:-)

No a na konec dnešního článku jsem pro Vás v programu picmonkey vytvořila nějaké obaly, které i stačí už jen na formát A4 vytisknout :-)




 

Žádné komentáře:

Okomentovat