čtvrtek 17. září 2015

AUTUMN °1 - POLYVORE OUTFITS

Zdravím.
Také už jste naladění na podzim stejně jako já? V poslední době jsem v takové podzimní náladě, že se teda máte těšit na pořádné DIY :-D
Nicméně dnes jsem zavítala na stránku polyvore.com a hrála jsem si s outfity a napadlo mě, že se s vámi o některé z nich podělím.
U prvního outfitu jsem zvolila takovou tu klasiku
- ta zelená bundička je prostě dokonalá- mám podobnou z tally weijl,
ale myslím, že tuhle má 99% holek z HaM:-D
dále  jsem doplnila hnědé boty a hnědý batůžek a na klasiku černé džíny:-)

Na podzim miluju fialovou barvu a právě u druhého outfitu jsem zvolila fialkové džíny
a k nim fialkový lak. Dále svetýrek, který mě ladí s batůžkem a už jen černé botky
(tyto na podzim také seženete uplně všude například já je mám z CCC)

Poslední outfit jsem vzala celkem nalehko:-D upřímně sice zde mám tlustý svetr,
ale bez legín či punčoch bych ven nevylezla...brrr.
Který outfit je Vám nejblíž? :-)
Užívejte krásné skoro podzimní dny:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat